pátek 23. dubna 2010

čtvrtek 8.4.2010 - první den v Botanické zahradě v Hervey Bay

Dneska nám bylo oběma nějak divně. Šárku bolelo v krku, mě taky nebylo dobře, a tak jsme se rozhodli odsunout náš dobrodružný výlet na Faser Island až na zítřek a trochu se vykurýrovat. Když začalo být ráno před bazénem rušno, přesunuli jsme se nejdřív na pláž, kde jsme dali snídani, a pak do botanické zahrady, kde jsme strávili zbytek dne. Váleli jsme se na trávníku a pak obsadili stůl u BBQ, kde jsme studovali průvodce, četli vaše příspěvky na blogu (díky moc!), vařili a psali deníky. Super, že jsem si na blogu udělal zásobu příspěvků. Navíc se během dne nic podstatného nestalo, takže napsat ho do deníku bude hračka. Taky jsem si dnes zahrál 3D puzzle, když jsem s vteřinovým lepidlem z nasbíraných střípků vymodeloval pravé zadní světlo. Musel jsem jít posbírat i další kousky, které tu po nás včera zůstaly. Na večer jsme zajeli nakoupit nějaké jídlo a ještě za světla si najít místečko na spaní, až nás v půl devátý z botanické zahrady vyhodí. Když jsme na něj za tmy nenápadně přijeli, zpozorovala nás silueta nějaké postavy v baráku přes ulici a my jen čekali, kdy se zase objeví nějaký securiťák. Postava na nás ještě párkrát koukla, ale dnes nám dopřáli klidného spaní.

Žádné komentáře:

Okomentovat