čtvrtek 8. dubna 2010

Vyhlášení zimní fotosoutěže

Ahoj všem soutěžícím a hlasujícím. Započítali jsme i hlasy ode mě (po bodu pro č. 5, 7, 10) a od Šárky (všechny tři body pro č.5) a vyhodnotili vítěze naší soutěže zimních fotografií. Byl to úkol obtížný, řekl bych až nelehký. Největší zmatky nám vneslo Alenino pojmenování fotky č.1. "My dva a křen". Mysleli jsme si totiž, že tím myslí svojí fotku č. 3 s Přemkem a sněhulákem (kdo by asi byl ten křen? :-). Po opravě a přepočítání hlasů postupují do finále dva Karlové a jejich fotografie: Se šesti body Východ(!) slunce nad poštovnou od K. Svobody a s pěti body opět Sněžka tenotkrát panormatická od K. Reindla. Oběma finalistům pošleme pohled. Na Karla Svobodu už adresu mám. V rámci ochrany životního prostředí dostane jeden společný za odpověď o délce mostu na Waihohone Gorge i za zimní fotografii. Na druhého Karla adresu nemám, tak prosím o zaslání na můj email. Jen těsně se do finále nedostaly fotky č.1 My dva a křen od Luboše Reindla, č.7 Lukášek, Jana a iglů od bráchy Patrika a č.9 Zimní pohodovka na Kozákově od mamky a sestry Lucky z Poniklé. Ještě jednou všem děkujeme za účast v naší soutěži. Pokud jste nevyhráli, nezoufejte. Nepřestávejte nás sledovat, určitě uspějete v nějaké další soutěži!

1 komentář:

  1. To jste mě vyrazili dech, ani jsem vůbec nečekal, ale mám z toho velkou radost!
    Když jsem četl v nadpisu Karlštějn, myslel jsem, že jste nečekaně vrátili domů :-)))
    Jen dále foťte a nepřestávejte zásobovat nové zážitky...

    Opatrujte se a ahooooooj!

    OdpovědětVymazat