středa 21. dubna 2010

pondělí 5.4.2010 - Velikonoční pondělí v Agnes Water

Dnes ráno se zase dostavila cestovatelská únava. Já mám navíc ucpaný noc, Šárka mi nerozumí a jsme na sebe akorát naštvaní. V Gladstone jsme o den prošvihli příjezd závodu z Brisbane, takže tu dnes bylo úplné mrtvo. Rozhodli jsme se dnes opět nic nedělat a užít si vln a pláže v Agnes Waters. Byly tu ale docela těžké vlny. Šárka se na jedné zamotala do provazu od bodyboardu a po té, co jí semlela další vlna, jí provaz pěkně spálil na ruce a na zádech. Pak jsem surfoval já, ale provaz jsem si raději sundal. Držel jsem boadyboard zuby nehty, protože kdyby mi ulítnul, težko bych ho ve vlnách a větru honil. Přes poledne jsme si zalezli do stínu ke stolečku u našeho auta. K obědu Šárka usmažila velikonočního žraloka po mlynářsku. Ve stínu jsme vydrželi až do čtyřech a pak ještě na hoďku vyrazili na pláž. Udělala se ale taková zima, že jsme dali rychlou spršku (u pláže, ve které se nesmí používat mýdlo) a pořádně jsme se na večer oblékli. Zajeli jsme do klidnějšího letoviska ve vesnici 1770, kde jsme si na schodech u pláže udělali romantický piknik s vínkem, houskami s skvělou olivovou pomazánkou od Chrise a výborný ananasem z Yeppoonu. Pozorovali jsme stovku motorkářů na takových pidiharleyích, kteří tu asi dneska měli sraz a teď vyráželi na spanilou noční jízdu městem. Na noc jsme přejeli na parkoviště před kemp. Jsou tu i záchody a stojí tu jeden další obytňák, tak snad nás nikdo nevyhodí.

Žádné komentáře:

Okomentovat