čtvrtek 27. května 2010

neděle 16.5.2010 - Šárčino marodění - 2. den

Šárka celou noc vydržela, ale ráno to byla opět jen voda. Smectu už jsme skoro celou dobrali a tak jsme dnes koupili dalších 10 pytlíčků. Dopoledne jsem zase strávil se Šárkou. Aby si "odpočinula" od psaní pohledů a svého deníku, pomohla mě s blogem a dnes napsala skoro celý den o návštěvě Silk Farm v Siem Reap. Na textil je přece Šárka odborník! Tím se mi podařilo trochu dohnat deník, se kterým jsem teď jen týden pozadu. Vám ho ale naservíruju postupně den po dni, protože nevím, kdy se v Laosu dostanu na internet. Odpoledne jsme vyrazili oba na internet. Bylo tam hrozný vedro, ale jediný větrák musel foukat na modem, protože jinak by prý internet nefungoval. Tak jsem se alespoň chladil fotkami z Otavy, kde kamarádi vodáci sedí v bundách schoulení okolo ohně nebo kde se na sněhu koulují. Okolo prošla ženská s vařicím kastrólem rybí polívky na tyči přes rameno. Nosí pod ním žhavé uhlíky a když odklopila poklici, tak to v polívce zabublalo. Dal jsem si jí s nudlemi a byla výborná. Obešli jsme pak pár obchodů a já si opět skočil pro kolo, se kterým jsem si zase zajel na krátkou koupačku. Šárka zůstala na pokoji, už je jí ale mnohem líp. Zítra z Ban Lung odjedeme a přemístíme se do Laosu na ostrov Don Det. Bude to asi divočina, protože v našem průvodci vydaném v srpnu 2010 píší, že je bez elektriky, a že se jí dočká nejdřív tak v roce 2008. Jinde zase psali o nějaké události v roce 2007, takže se nám začíná rýsovat skutečný rok vydání našeho třídolarového pirátského průvodce.

Žádné komentáře:

Okomentovat