pátek 25. září 2009

sobota 19.9.2009 - Loveni piraní, Corumba


Dnes dopoledne jsme si trochu zarybařili. Dostali jsme bambusové pruty s vlascem napevno. Na kousky syrového masa jsme chytali piraně. Byla to docela sranda, často bylo cítit, jak maso okusují, až ho někdy sežraly celé, párkrát jsme měli i záběr. Celkem jich naše skupina nachytala asi 20 (Šárka taky jednu vytáhla, já chytil jen catfish - malého sumečka) a ve friťáku nám je udělali k obědu. Já jsem se od Ronnyho učil ryby kuchat a trochu jsem mu "pomohl". Snad se mi to bude hodit, až zkusíme se Šárkou rybařit na Zélandu. Po obědě nás asi 12 namačkali na korbu a odvezli nás na hlavní silnici. Dnes přijeli jen 3 lidi, tak že se kemp docela vyprázdní. Petr jel zpět do Campo Grande. Za odvoz zaplatil dalších 50 Reálů, což je docela dost. Já se Šárkou jsme za 20 chytli bus na Bolívijskou hranici do Corumby, kde strávíme jednu noc a zítra přejdem přes hranice do Bolívie a vlakem z Quijiarra pojedeme přes noc do Santa Cruz. Hned na autobusáku nás odchytávali nahaněči, že nám prodají lístky na vlak za 70 Reálů a že v ponděli jede vlak dokonce za 100 Reálů. Odmítli jsme i nabídku ubytování za 28 na osobu a našli si hned u nádraží hotel Corumbá za polovičku. Zítra stejně musíme zpět na nádraží pro výstupní razítka do pasu. Našli jsme blízko i "super-"market s výbornými ještě teplými houstičkami a levný internet, takže jsme do centra ani nemuseli. Do půnoci jsem pak vedle spící Šárky psal deník na blog. Hotel Corumbá se jí moc nelíbil, ale na jednu noc a za tu cenu :-) PS: Bluetooth Freedom Universal Keyboard2 je prostě super, ta čeština taky udělá hrozně moc, díky Patriku za super dárek ;-)

2 komentáře:

  1. Ahoj cestovatelé.
    Máte opravdu pěkné zážitky.Doufáme,že Vaši andělíčci ztrážníčci Vás i nadále budou chránit.
    My také vyrážíme na víkend do světa,až do Německa, ale jen kousek za hranice, aby jsme to zase nepřeháněli.
    Těšíme se na další kapitoly a doufáme,že přibydou další fotky.
    Táta a máma

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jste taky cestovatele :-) andelicci zatim funguji, tuk tuk na drevo. Snad jim nedavame moc zabrat. Stastnou cestu do a z Nemecka!

    OdpovědětVymazat