neděle 7. února 2010

čtvrtek 14.1.2010 - pláž Oakura

Po pohodové snídani na našem krásném místečku jsme se přesunuli na pláž Oakura, kde jsme strávili skoro celý den. Většinou jsme seděli u stolečku, vedle kterého jsme zaparkovali a udělali si tím trochu závětří, protože dnes opět docela fouká. Taky jsem pokřtil náš nový bodyboard a pěkně jsem se u toho nalokal slané vody. Byl levný a tudíž není nic moc: trochu měkký a musí se při jízdě pevně držet, protože se dost kroutí, občas zajede špička pod vodu a hodí mi gejzír vody přímo do obličeje. Po chvilce jsem se s ním docela dobře sžil a pěkně zajezdil. Vlny jsou akorát, pláž hezky pozvolná, voda chladná, ale dá se to - všimli jste si, že nepíšu studená, už jsem si docela zvykl. Nic méně v ní nevydržím déle než půl hodiny. Odpoledne jsme znovu zajeli do New Plymouthu, podívat se po botech. Ceny jsou ale dost vysoké, za stejné boty, které mám bych tu zaplatil 475NZD (6000kč!), takže na to asi prdíme a zkusíme se někde poptat na opravu mých starých dobrých Asolo. Navíc mě v jednom krámě ochotný prodavač nutil boty s membránou eVent. Goretex je prý 100% voděodolný a nepustí vodu ani dovnitř, ani ven, narozdíl od bot s membránou eVent, do kterých když naberete vodu, tak je ani nemusíte zouvat, protože voda sama hned vyteče membránou z boty ven - jó, takový boty by se mi fakt líbily :-) Také tvrdil, že Vibram je podrážka, která se nikdy neprochodí - asi bych mu měl přinést ukázat svoje boty. V Podvečer jsme opět strávili na pláži, Šárka dala sprchu, která se nám během dne tak ohřála, že jí musela naředit studenou vodou z kohoutku. Na moři se proháněl jeden kitesurfer, dnes byl na to úplně krásný vítr. Já jsem se alespoň prolétl s drakem a s racky, kteří na draka křičeli a dělali nálety. Já jsem jejich útok opětoval, takže to byla docela sranda. Nakonec to rackové vzdali a odletěli. Večer se udělo bezvětří a my si užili krásný západ slunce, než nás od našeho stolečku vyhnali, že je součástí kempu, a my museli přeparkovat na jiné parkoviště.

Žádné komentáře:

Okomentovat