středa 24. února 2010

úterý 2.2.2010 - holič, směnárna, Avatar

Ráno jsem Šárce v dámské koupelně nabarvil vlasy na "light brown". Sám jsem pak zašel k holiči do Mr. Barber, kde v úterý a čtvtek stříhají učni zdarma. Čekal jsem asi půl hodiny (a pokecal s Čechem z Austrálie), protože můj sestřih prý zvládne jen pár nejnadanějších učňů. Ten, kterého jsem vyfásl, působil velice zodpovědně. Kartáčkem a dezinfekcí vyčistil nůžky a holící strojky, při stříhání odbíhal na konzultace k učitelům, zarovnával a zarovnával, až mi to zkrátil skoro víc než dost. Za tu snahu jsem mu nechal spropitné 5NZD. Pak nás čekalo hodinové pobýhání mezi směnárnami a smlouvání nejlepšího kurzu. Z té nejlepší jsme si nakonec za našetřených 2.764,30NZD odnesli 2.180 australských dolarů (1AUD je asi 16,60Kč, počítáme tedy 6AUD=100Kč, 3AUD=50 nebo 1,20AUD jako 20Kč - takový kurz měl před šesti lety novovozélandský dolar). Po páté hodině jsme měli už od včerejška koupené lískty na Avatar 3D, takže jsme pak letěli na hostel schovat prachy, udělat palačinky (už potřetí na Zélandu, nějak nám zachutnaly, mňam) a do IMAXu, který máme naštěstí hned za rohem. Sál byl ze třetiny prázdný, přestože na tabuli svítilo "vyprodáno". Avatar byl ale super. Šárčina obava, že nebude ničemu rozumnět se nenaplnila. Možná nám nějaké detaily unikly, ale jinak jsme věděli, kdo je dobrý a kdo je ten špatný, takže jsme si to opravdu užili. Dobře naladěni jsme se vrátili na hostel, ze zbylého těsta dosmažili palačinky (opět mňam) a vrhli se na balení. Váhový limit máme každý 2x23kg, takže jsme uvažovali, že bysme udělali ještě jedno zavazadlo, jak se nám ty věci při pohodovém cestování autem na Zélandu trochu nahromadily. Našlapali jsme je ale jen do jednoho obřího, jednoho velkého a jednoho malého příručního batůžku. Nic méně to trvalo až do 0:15 a na 5:40 máme nastavené budíky.
PS:Asi jsem na hostelu chytil blechu, protože každý den přibývají nové a nové štípance a docela svědí. Hledali jsme i na internetu, jestli to třeba nemůžou být štěnice ... a to by byla asi lepší varianta, protože ta by prý se mnou neletěla do Austrálie.
PS:Všimli jste si, že v Avatarovi chudáky křováky stromáky označil velitel vojáků za teroristy?

1 komentář:

  1. všimli:-))) a bylo tam vice hlasek...na teror odpovime terorem...:-)))
    misa

    OdpovědětVymazat