čtvrtek 12. listopadu 2009

sobota 31.10.2009 - El Chaltén, Mirador Cerro de los Cóndores

Náš původní plán vystoupit na Cerro Cóndores (4 hodiny jedna cesta) zhatila ranní lenora. Ani Fitz Roy, na kterého z okna koukáme, nás nedostal z postele před desátou. Po snídani jsme se nabalili na výlet do krásného ale větrného počasí (Šárka v pokoji, já v koupelně) a vyrazili alespoň na Mirador (vyhlídku) na Cerro Cóndores. Jediný kondor, kterého jsem viděl (a rovnou mi i sedl na záda), byla Šárka - s roztaženými prsty na koncích křídel měla stín k nerozeznání od opravdového dravce. Fotili jsme ale jezero, údolí, okolní kopce (Fitz Roy mám asi 30x) a koukali na jedinou silnici z El Chalténu. Projedou po ní tak dvě auta za deset minut, jsme zvědaví, jestli nám zítra někdo zastaví. Šárka pak obíhala obchůdky se suvenýry zatímco já se válel doma na posteli a psal deník. Stavila se i v sámošce, nakoupila jídlo a uvařila večeři. Není tu zas tak draho, jak nás strašili. Vyšli jsme si večer na skleničku, čeho jiného než Pisco Sour. Zkusil jsem i docela dobré domácí pivo. Je tu spousta prázdných hospod a dvě úpně narvané. Tak jsme se do jedné z nich taky narvali a bylo v ní moc příjemně.

1 komentář:

  1. ahoj Davi, zdravím Vás oba, a sledujeme vaše cestování. Už jsmemvytáhli atlas a cestujeme s Vámi, zdraví babi

    OdpovědětVymazat