neděle 13. prosince 2009

středa 25.11.2009 - sluníčko(!), pláž a akvárko

Světe div se, na Tahiti taky svítí sluníčko. A dokonce celý den! Tak to jsme si museli užít. Samozřejmostí je plavání před snídaní. K snídani jsme si pochutnali na prošlém Camembertu (o to byl lepší), který jsme včera zlevněný koupili v supermarketu. Kolem poledne jsme šli s Šárkou a s Claudií šnorchlovat na mé místečko za lodním kanálem a viděli jsme v písku ležícího velkého rejnoka. Plavali jsme kolem něj, ale ani se nehnul. Když už jsem připlaval hodně blízko, vystartoval směrem k Šárkce, která leknutím vyjekla do šnorchlu. Ostatní rybyčky v akvárku už vypadaly mírumilovněji a na ostrém slunci zářily barvami - stejně jako večer Šárčina spálená záda. Ajaj, to se nám moc nepovedlo. Odpoledne jsme konečně zašli na Internet. Je tu neskutečně drahý (3kč za minutu), nikde pořádně nefunguje a nikoho to nezajímá, nemají chuť s tím něco dělat a raději nás pošlou ke konkurenci. Podařilo se nám poslat nějaké emaily napsané na telefonu a naopak nové do telefonu stáhnout. Mimo jiné jsme dostali odpověď ze Student Agency, že je možné o týden posunout náš odlet z Tahiti, ať změnu emailem potvrdíme. To už se nám ale nepodařilo a už by asi stejně bylo pozdě, škoda. Na zítřek jsme měli s Romanem a Hoznou K. domluvený výlet na horu (škoda, že si teď nemůžu vzpomenout ná jméno) tyčící se 800m nad Cookovu zátoku. Horko těžko jsme po telefonu z kempu do hotelu a zpět domlouvali podrobnosti. Sraz máme zítra v 6 hodin na druhé straně ostrova. Znamená to stihnout bus v 5:30 - tedy budíček 4:55!