pondělí 21. prosince 2009

úterý 1.12.2009 - Auckland Museum

Do odletu do Christchurch máme dva dny. Přemýšleli jsme, co tu budeme dělat. Dnes jsme se šli podívat do Auckland Museum. Kousek po centru jsme se svezli autobusem zdarma. Jeden z nich byl hybridní, ale ujel nám před nosem (vůbec nebyl slyšet), tak jsme si chytli další, ten už byl bohužel obyčejný nafťák. Od autobusu to ale byla ještě docela štreka, museli jsme najít most, kterým jsme se dostali přes dálnici. Muzeum je v ohromném parku s velkými travnatými plochami, kde jsem si na chvilku zahrál na své GPSce hada. Hra je podobná jako na Nokii s tím rozdílem, že hada ovládáte tím, že s GPSkou sami běháte. Hrozně mě to bavilo, i když jsem asi vypadal jako blázen. V muzeu jsme se ptali na všechny různé slevy, až nám paní v pokladně raději prodala jen jeden lístek. Dali jsme si rozchod, Šárka si prošla historii Nového Zélandu a já technickou část muzea, kde mají skutečné japonské Zero a britský Spitfire, vedle kterého je dokonce polorozebraný motor, se kterým se dá točit a sledovat klikovou hřídel a hýbající se písty. Pak jsme si společně prošli přírodovědecko část a prohlédli si originál cepínu, se kterým Hillary jako první vylez na Everest. Večer jsem zašel na Internet a online si zaemailoval s bráchou Patrikem, který má ráno a už byl v práci. Na Zélandu potkáváme mnohem víc Čechů, než jsme zvyklí s Jižní Ameriky. Za dva dny už jsme jich potkali 8 což je víc než před tím za dva měsíce. Nevím, proč je Zéland tak populární, když je tu pro Čechy tak draho. My pořád vzpomínáme na Bolívii, jak tam bylo krásně a hlavně všechno skoro zadarmo.

Žádné komentáře:

Okomentovat