sobota 9. ledna 2010

čtvrtek 17.12.2009 - Glenorchy - Queenstown

Dopoledne jsem rybařil na místech, kde jsem chytil před 5 dny svojí první rybu a nic. Teda jedna ryba zabrala, ale spadla mi z háčku. Cestou jsme viděli farmáře, jak naháněji ovce do malé ohrádky, tak jsme si počkali, co se bude dít. Ptali jsme se, jestli jim nebudou třeba stříhat vlnu, že bysme se podívali, ale odpověděli, že vyberou jen mladé ovečky a budou jim řezat ocasy a kastrovat je, takže asi nic pěkného k vidění (hned jsem si vzpomněl na první záběry filmu Pasti, pasti, pastičky). Jeli jsme zpět do Queenstownu. Foukal silný vítr, že se až prášilo z polovyschlých řek a oblak prachu se hnal přes celé jezero. Zastavili jsme se na chvilku u školy kiteboardingu. V silném větru se chudáci žáci docela trápili. Jezdil mezi nimi týpek na motorovém člunu pomáhat a chránit - teda radit, k některým už to měl pěkně daleko. V Queenstownu jsme si opět užili trochu civilizace: zašli do Nomádu do sprchy (Šárka byla po 5 dnech jako vyměněná) a do restaurace na jídlo - přesně řečeno do indického fastfoodu, ale moc jsme si pochutnali. Jedno jídlo dokonce nebylo úplně nepodobné guláši s rýží. Já pak zapadl na internet (dnes celkem na 3,5h!), Šárka mezitím zavolala mamince do Čech, courla se po krámech (už byl čas začít myslet na vánoční dárky) a i trochu toho internetu si dala se mnou. Koukali jsme na fotky ze začátku cesty a úplně jsme se lekli, jak jsme vypadali mladě! Zkoušel jsem z českých MP3 z mobilu vypálit CD do našeho auta, ale nějak to nefunguje. Přehrávač hlásí střídavě chybu č.3 a chybu č.6, tak nevím, asi nezvládá vypalované CD. Na noc jsme zajeli na naše staré známé míto u jezera za městem. Internetu jsem pořád neměl dost, tak jsem do půl druhý do rána četl na svém telefonu články z iDnes. Během noci na náš plácek zajely postupně asi 4 auta, ale vždycky se otočily a odjeli pryč. Nebyl to příjemný pocit.

Žádné komentáře:

Okomentovat