sobota 23. ledna 2010

pátek 1.1.2010 - praní, rybaření, pohádka

Přestože byl dnešek ve znamení novoročního zotavování, stihli jsme toho docela dost. Především jsme zneužili pračky a udělali velké prádlo. Dopoledne jsme polehávali v obýváku. Honzovi jsme z papíru vystřihli hlavolam z Wananky se 4 kousky. Párkrát u toho usnul, ale nakonec našel řešení i třetího nejobtížnějšího tvaru "T". Na druhou jsme s Jirkou domluvili rybaření na moři. Jeli jsme i kolem vinařství kde pracuje. Molo na které chodí rybařit bylo docela daleko od Blenheimu. Je tu i výrobna soli z mořské vody - ohromné polovyschlé pláně. Foukal ukrutný vítr, bouřily neskutečné vlny a bylo jasné, že z rybaření nic nebude. Vrátili jsme se domů, kde si ostatní na notebooku zrovna pustili pohádku Byl jednou jeden král. V rohu místnosti pravý vánoční stromeček, pravá česká pohádka, pravá sváteční pohoda. Spát jsme šli až po jedenáctý, když spolubydlící Novozélanďani dokoukali blbý ale dlouhý středověký film, navíc plný reklam. Rozdělali jsme gauč a zapadli do pelechu. V televizi začal běžet film Ztraceno v překladu, na který jsem se chvilku kouknul, než nám to přišel vypnout nasraný Mark (taky NZ), že chce spát a co tam vlastně už druhou noc děláme, jestli o tom ví majitel a hlavně, že se jeho nikdo nezeptal, jestli mu to náhodou nevadí.

1 komentář:

  1. Ahoj, mám na Vás dotaz a nemůžu nikde najít Váš mail, tak to píšu sem. Momentálně jsem v Jižní Americe (dnes zrovna v Puerto Natales) a na netu jsem zjistil, že Vaše cesta je velmi podobná té, o které také silně uvažuji. Konkrétně - chtěl bych letět ze Santiaga na Velikonoční ostrov a na Tahiti, a uvažuji, jak si to prodloužit až na Nový Zéland. Chtěl bych se zeptat, jak jste to udělali Vy. Měli jste ze Santiaga koupenou letenku až na Zéland, nebo jste ji koupili až na Tahiti? A měli jste na Zéland koupenou jednosměrnou letenku, nebo jste měli nějakou návaznou? Slyšel jsem, že Nový Zéland vyžaduje striktně zpáteční nebo návaznou letenku a já nevím, jak to navlíknout, aby mě tam odtud nevrátili. Chtěl bych si pak buď "odskočit" do Austrálie, případně do Tichomoří, nebo rovnou pokrqčovat do JV Asie. Děkuji moc za případnou odpověď, moc byste mi pomohli. Pokud odpovíte, nejlepší bude, když napíšete na můj mail - dauby@seznam.cz. Jinak mám také internetové stránky www.kompas.estranky.cz, kde píšu o své cestě - v některých částech Jižní Ameriky je naše trasa velmi podobná. Mějte se fajn!
    Petr Daubner

    OdpovědětVymazat