pondělí 11. ledna 2010

sobota 19.12.2009 - Cromwell, curkoví, rybaření 19.12.

Dnes jsme měli odpočinkový den v Cromwellu. Užívali jsme si komfortu našeho ubytování, hlavně troubu. Upekli jsme totiž cukroví: třtinové rohlíčky (nesehnali jsme vanilkový cukr, jen třtinvý) a linecká kolečka (vykrajovaná víčkem od vína, dírky jsme dělali rozebranou propiskou.) Majitel domu přivezl ledničku, která tu klukům chyběla. Každý den kupovali led do kempingové termobedny. Taky jsem dnes koupil lístky na trajekt na severní ostrov. Nejlevnější tarif už nebyl (215NZD), tak jsem musel koupit prostřední (240NZD za 2 osoby a 1 auto) a i s tím byl problém najít termín. Přes internet šel objedat jen zpáteční listek (podle mě spíš chyba formuláře), tak jsem musel lístky objedat po telefonu a velice nerad nadiktovat číslo kreditní karty. Jedme 5.1.2010 v 8h ráno. Odpoledne jsme jeli k jezeru na ryby. Výsledek jsou dva záběry (při jednom ryba skákala do výšky, točila se ve vzduchu aby se utrhla) a ztráta jedné třpytky, která mi ulítla při náhozu. Takže jsme se vrátlili s prázdnou. Aby jsme si užili trouby (kterou jinak s sebou nevozíme), upekli jsme si k večeři zapečené brambory. Večer jsme zase pokecali s klukama mixovali jsme pivo, víno, třešně, brambory a cukroví. Nejvíc bylo asi třešní, Cyril nosil stále další a další, které byly větší a větší. Snědli jsme jich tolik, že jen zázrakem jsme se z toho nepo.....

Žádné komentáře:

Okomentovat