úterý 12. ledna 2010

neděle 20.12.2009 - druhá ryba, Welshtown

Hned ráno jsme se sbalili a vyrazili zase o dům dál. Jeli jsme opět podél jezera, tak jsem zkusil své stěstí na místech, kde jsem včera měl alespoň záběry a hned po 10 minutách úspěch. Pstruh možná jen o trochu menší než ten první z Rees river u Glenorchy, prostě krásný kus masa. Povzbuzen rychlým úspěchem jsem chytal dál, popojeli jsme na další místa, ale už ani ťuk. Později odpoledne jsme si udělali výlet do Welshtownu, bývalému zlatokopnickému městečku v kopcích za jezerem. Obešli jsme asi 6km okruh. Moc se nám tam líbilo: krásné skály, stromy a rozhled do kraje. Navečer jsme zajeli ke Clutha river, kde jsme si k večeři usmažili pstruha po mlynářsku. Zkusil jsem vytáhnout dalšího k snídani, ale nic.
PS: v autě máme ledničku: teda spíš obyčenou termotašku, kam dáváme jídlo, které by mělo být alespoň trochu v chladu, a dvě flašky s vodou. Na noc jí vždy necháme na kapotě, aby se trochu nachladila a přes den jí naopak uložíme hluboko do kufru, přes který ještě hodíme spacáky. Dnes jsme měli nachlazené flašky z lednice od kluků, takže pstruh vydržel chlazený, i když bylo odpoledne docela vedro a auto bylo po výletu rozpálené jako pětník.
PS2: nepřišel mi email s lístkem na trajekt (mé spelování emailové adresy do telefonu nemohlo dopadnout dobře). Šel ale přes číslo rezervace dohledat, opravit chybu v emailové adrese a pak i chybu ve jménu (Sidensky) - vše po emailu a docela rychle.

1 komentář:

  1. Nádherná příroda, mám ráda náhorní plošiny. Jsou vyhřáté, tiché a voňavé. Konečně si užíváte teplo. Moc vám to přeji. Ohřívejte se a odpočívejte ať máte sílu a jste zdraví. Myslíme stále na Vás. máma a táta Kladno

    OdpovědětVymazat